Договір оферта

Головна Блог Договір оферта

Угода користувача

Основні договірні положення при бронюванні готелів в режимі реального часу

Сфера застосування

Вказані загальні умови дійсні при самостійному замовленні користувачем номерів в засобах розміщення через систему онлайн-бронювання Osapart.

Бронювання

а) Прийняте вами рішення про бронювання автоматично передається за вашим дорученням в відповідний засіб розміщення.

б) Посередницькі послуги компанія Osapart надає клієнтам без утримання з клієнта додаткової плати за бронювання. З цих підстав забороняється перепродавати номера (послуги), заброньовані через систему бронювання Osapart. Крім того, не допускається перездача своїх номерів третім особам за цінами, що перевищують вартість, зазначену в системі Osapart.

Договір і оплата

а) Договір про надання відповідної послуги укладається під час бронювання безпосередньо між вами і вибраним вами засобом розміщення. Всі претензії і зобов'язання за наданими послугами стосуються особи, що виконує бронювання, і обраного ним засобом розміщення.

Зроблене замовлення можна сплатити будь-яким із запропонованих системою способів. Звертаємо вашу увагу на те, що засіб розміщення вправі встановлювати обмеження щодо вибору способів оплати:

• При здійсненні оплати номерів (послуг) банківською картою або електронними грошима через систему з використанням інтернет-еквайрінгу, у вікні платіжної системи з використанням власної банківської карти або електронного гаманця ви вносите вартість першої доби проживання в засобі розміщення або іншу суму, зазначену засобом розміщення на формі бронювання. Якщо в процесі бронювання ви сплачуєте неповну вартість заброньованих номерів (послуг), решту суми замовлення ви сплачуєте в засобі розміщення при приїзді.

• При використанні способу оплати «Гарантування броні банківською картою» ви вказуєте у відповідних полях інформацію вашої банківської картки. Зазначена інформація передається до обраного вами засобу розміщення по захищених каналах зв'язку через безпечний сервер для гарантування вашого бронювання. Засіб розміщення самостійно приймає рішення про зняття або блокування на вашій банківській картці коштів, еквівалентних сумі замовлення. У разі якщо засобу розміщення не вдасться провести операцію по картці, необхідну для гарантування замовлення, ваша бронь може бути скасована засобом розміщення. Будь ласка, переконайтеся, що термін дії вашої картки не закінчився, і на вашому рахунку достатньо коштів для оплати замовлення.

• При безготівковому розрахунку попередньо оплачуються 100% замовлених послуг. Деякі засоби розміщення можуть встановити інший розмір передоплати. Розмір передоплати повідомляється в процесі бронювання. Оплату за безготівковим розрахунком можуть здійснювати юридичні і фізичні особи. Оплата повинна бути здійснена протягом 3 робочих днів після отримання рахунку на оплату заброньованих номерів (послуг). Деякі засоби розміщення встановлюють обмеження по бронюванню номера з оплатою безготівковим перерахуванням за кілька днів (за загальним правилом за 5 днів) до передбачуваної дати заїзду.

• При здійсненні оплати на місці заброньованих номерів (послуг) ви сплачуєте замовлення готівкою після прибуття в засіб розміщення.

• При відкладеній оплаті заброньованих номерів (послуг) після закінчення бронювання ви отримуєте рахунок на оплату за номери (послуги) засобу розміщення по електронній пошті. На даному етапі ваучер про зроблене бронювання вам не надсилається. Ви зобов'язані сплатити заброньовані номери (послуги) засобу розміщення відповідно до вартості і часу, зазначених в рахунку на оплату. У разі внесення вами в строк встановленої оплати, вам направляється ваучер. У разі якщо ви не вносите оплату в строк, зазначений в рахунку на оплату, бронь автоматично анулюється.

• Увага! Засіб розміщення має право встановлювати неповернені тарифи. За умовами зазначених неповернених тарифів, в разі скасування броні або не заїзду клієнта, внесена ним передоплата (повністю або частково) не підлягає поверненню і залишається в засобі розміщення в якості штрафної санкції. Рекомендуємо уважно ознайомитися з умовами спеціальних пропозицій до завершення процесу бронювання.

б) Резервування номерів проводиться безпосередньо при бронюванні. Підтвердження броні (ваучер) з'явиться на екрані відразу після оформлення замовлення. Рекомендується роздрукувати і зберегти його. Крім того, ваучер передається по електронній пошті на адресу, вказану вами при оформленні замовлення. Однак через технічні причини Osapart не може перевірити факт доставки підтвердження по електронній пошті. При цьому бронювання своєї сили не втрачає.

Зміна замовлення

Технічний функціонал системи онлайн-бронювання Osapart надає можливість вносити зміни по даті заїзду чи даті виїзду, контактних даних гостя, коментарю гостя по бронюванню, категорію номера у вже оформлену та підтверджену засобом розміщення бронь з оплатою при заселенні. Змінити вказані параметри на ваш розсуд можливо тільки за допомогою системи Osapart, використовуючи посилання, яке міститься в підтвердженні про бронювання, яке було вислано вам електронною поштою при оформленні бронювання.

Для того щоб додати до існуючого замовлення додатковий номер або додаткову добу проживання, рекомендуємо вам оформити ще одну бронь

Попередньо перевіривши умови ануляції броні, ви можете скасувати існуючу бронь і оформити нову за потрібними вам параметрами за допомогою системи Osapart

Анулювання замовлення

а) Щоб уникнути непорозумінь анулювання замовлення повинно завжди проводитися через систему бронювання Osapart. Для анулювання замовлення важливо, щоб повідомлення про це своєчасно надійшло в відповідний засіб розміщення, що забезпечується функціоналом системи. Анулювати бронювання можна тільки через систему Osapart, використовуючи посилання і код скасування, що направляються разом з підтвердженням про бронювання, надісланим вам по електронній пошті при оформленні бронювання. Після анулювання замовлення клієнту надсилається повідомлення про скасування броні. У разі якщо з якихось причин ви не маєте можливості скасувати бронь з використанням посилання і коду скасування броні, рекомендуємо вам зв'язатися з відділом бронювання обраного засобу розміщення для скасування броні.

б) У разі використання електронної оплати, а саме банківської карти або електронних грошей, грошові кошти будуть повернені на банківську карту або електронний гаманець, за допомогою яких було здійснено оплату бронювання, протягом 45 робочих днів з моменту отримання нами повідомлення про анулювання броні. Час між операцією повернення і реальним зарахуванням грошей на рахунок клієнта залежить від внутрішніх банківських процедур і внутрішніх процедур платіжних систем.

У разі своєчасного анулювання замовлення система бронювання готелів Osapart має право стягувати з клієнта додаткові сервісні збори за послуги анулювання раніше оформленого замовлення. Сервісний збір за оформлення броні включається у вартість замовлення і в разі анулювання броні не підлягає поверненню. Розмір сервісного збору залежить від обраного клієнтом способу оплати, але не може перевищувати 5% від внесеної клієнтом суми.

в) В разі використання гарантування броні банківською картою повернення, знятих з вашої банківської карти грошових коштів, здійснює засіб розміщення. При скасуванні замовлення рекомендуємо вам зв'язатися із засобом розміщення для вирішення питання повернення грошей зручним для вас способом.

г) У разі використання відкладеної оплати повернення грошових коштів клієнту здійснюється платіжною системою, що надає послуги з організації процесу відкладеної оплати. При скасуванні замовлення з вами зв'яжеться співробітник платіжної системи. Гроші будуть повернуті зручним для вас способом, за вирахуванням комісії платіжної системи.

ґ) У випадку пізнього анулювання замовлення або не заїзду клієнта, засіб розміщення вправі застосувати до клієнта штрафні санкції.

Правила пізнього скасування, а саме терміни та розмір штрафної санкції, встановлюються кожним засобом розміщення самостійно. Необхідно в процесі бронювання уважно читати умови бронювання, правила застосування спеціальних пропозицій, а також умови пізнього анулювання, зазначені на сторінці засобу розміщення, на формі бронювання та у ваучері.

У разі передчасного від'їзду клієнта засіб розміщення має право пред'явити претензії до клієнта, пов'язані з понесеними збитками.

Інформація про засіб розміщення

Прийнята в усьому світі класифікація засобів розміщення за кількістю зірок вказує на рівень сервісу який надається засобом розміщення. Ця інформація не перевіряється системою. Зазначена в системі класифікація засобів розміщення, а також додаткова інформація, опис і вартість номерів (послуг), місце розташування засобу розміщення та інша інформація надаються самими засобами розміщення. Компанія Osapart не несе відповідальності за невідповідність дійсності наданих відомостей.

Вартість номерів і послуг засобів розміщення

а) Всі ціни, зазначені у системі бронювання Osapart, визначаються засобами розміщення та діють для всіх випадків бронювання в рамках системи онлайн-бронювання Osapart за параметрами, встановленими засобами розміщення.

б) Бронювання здійснюється за цінами, що діють в період передбачуваного проживання. При бронюванні автоматично враховуються спеціальні цінові пропозиції, встановлені засобами розміщення в системі Osapart. Засіб розміщення гарантує, що заявлена в системі вартість номерів і послуг має обов'язкову силу для кожного бронювання.

в) Всі ціни дійсні за один номер і обраний період проживання, включаючи послуги, зазначені в описі номера, які не підпадають під категорію платних послуг. Згідно з внутрішніми нормативними актами, засоби розміщення зобов'язані встановлювати для відображення в системі кінцеві ціни номерів і послуг, включаючи податки. Однак ціни можуть не включати деякі податки і збори, що встановлюються місцевими органами влади.

г) Всі ціни в системі онлайн-бронювання Osapart вказані в гривнях, при цьому на формі бронювання є можливість конвертувати зазначені ціни в інші види валют.

Захист інформації

а) Дані, введені клієнтом, передаються до засобу розміщення в обсязі, необхідному для бронювання номерів (послуг) в засобах розміщення. Крім того, дані, введені клієнтом, можуть бути використані для передачі третій стороні. Така третя сторона може зв'язатися з клієнтом по email, наприклад, з метою отримання відгуків про якість сервісу, заброньованого клієнтом засобу розміщення. При цьому при отриманні першого електронного листа від такої третьої сторони клієнт має можливість відмовитися від подальшого розсилання.

б) Погоджуючись з умовами цієї угоди користувача, клієнт дає свою згоду на збір, систематизацію, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, передачу на адресу засобу розміщення і зазначених в пункті «а» пункту 8 третіх осіб, знеособлення, знищення своїх персональних даних: прізвище, ім'я, по батькові, адреса електронної пошти, номер телефону, громадянство. Зазначені персональні дані запитуються з метою надання клієнтам запитаних послуг, або відповіді на запити клієнта. Дані відображаються в ваучері, звітній і бухгалтерській документації. Такі дані, як адреса електронної пошти, використовуються для отримання відгуків про якість сервісу засобів розміщення. Дана згода надається клієнтом для здійснення будь-яких дій, які не суперечать законодавству України щодо персональних даних, спрямованих на досягнення зазначених в угоді користувача цілей, в тому числі онлайн-бронювання клієнтом обраного засоби розміщення, складання звітної та бухгалтерської документації, отримання відгуків про якість сервісу заброньованого засобу розміщення (докладніше про збір та захист персональних даних).

У разі надання клієнту рекламних і маркетингових матеріалів йому так само надається можливість відмови від отримання таких матеріалів в майбутньому.

Різне

Вся інформація, що міститься в формі бронювання, складається з максимальною ретельністю. Однак не виключаються помилки або друкарські помилки. Вся інформація, що відноситься до засобу розміщення (фотографії, опис засобу розміщення, номерів, послуг, що надаються, ціни і т.п.), вноситься безпосередньо засобом розміщення. Засіб розміщення самостійно несе відповідальність за невідповідності в наданій інформації.

Назва Osapart і логотип Osapart є зареєстрованими торговими знаками компанії. Інші продукти або назви компаній, згадані на сайті засобу розміщення або у формі онлайн-бронювання Osapart, можуть бути товарними знаками їх власників.

Відповідальність

Використовуючи систему Osapart, оформляючи замовлення через систему, ви погоджуєтеся з текстом даної угоди. У разі незгоди з будь-якими положеннями цього документа, рекомендується припинити використання системи онлайн-бронювання Osapart. Продовження використання системи онлайн-бронювання Osapart однозначно розцінюється як прийняття всіх умов цієї угоди.